Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 7 april 2009

Av Denise - 7 april 2009 10:26

Av Denise - 7 april 2009 08:12

Så var det dags för en uppdatering kanske...

Det har inte hänt så mycket men våren har även nått Nynäshamn, härligt! Jag har planterat frön och lökar i krukor på ballkongen på framsidan och vill att dom ska växa fort!


Har lite smått börjat fundera på vilka jag ska anmäla till Sorunda, såhär ser det ut i dagsläget -

Tara - pet + ras

Sahrami - pet

Dizel - klippt

Ivalde - pet + ras (om man får ställa kastrerade hanar i ras? Hittar ingen info om det!) 


Humlan ska ha baytril i två dagar till, sen hoppas vi att lunginflammationen inte återkommer! Då vet jag inte vad jag gör :(

Dizel fick åter flytta in hos henne för ett tag sedan men jag hade lite dålig koll på hur mycket hon åt så igår delade jag av buren igen, och äter gör hon.


Idag skulle jag ha börjat jobba kl 9.00, kl 8.00 ringer jobbet och säger att jag får byta till kvällspasset och börjar alltså inte först 13.30, så vad ska jag göra hela förmiddagen nu då? Lite sur är jag fortfarande då jag avskyr att gå upp tidigt! :S

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards