Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 17 april 2009

Av Denise - 17 april 2009 21:38

Jag har jobbat mycket med min hemsida nu när jag varit hemma och varit sjuk. Det tog sin lilla tid och mycket (läs, allt!) tålamod med att skriva alla resultat under respektive sidor, men nu är det klart!!! Bättre blir det inte av att snabber inte riktigt vill samarbeta med mig... :S


Nu är det vara några få ändringar, men det jobbigaste och tråkigaste är gjort. Resultaten var inte så tråkiga iof, rätt kul att gå igenom varje bedömningssedel och läsa vad som skrivits om djuren :) Jag har säkert missat en del också... men men :)


Nu har jag äntligen lyckats slita mig ifrån hemsidan och ska se på tv, varför har jag inte köpt godis till ikväll? Hm...

Av Denise - 17 april 2009 13:56

Fortfarande sjuk :( Förkylningen verkar vara på väg bort men nu har jag besvär i andra delar... Blev kallad till ett möte på jobbet under förmiddagen och kände mig helt slut efteråt. Skulle gått med mamma och Oliver på en kort promenad men orkade inte.


Gick hem och tog ut Humlan för att kolla bajset, och nu kommer det normala pluttar igen :) Humlan bor på högsta våningen i burskåpet och jag brukar använda en pall för att nå upp. När jag hade stoppat tillbaka henne i buren och skulle gå ner från pallen trampade jag rakt ner i makaronisilen, (för er som undrar varför den står där så är det för att jag sköljde maskrosblad igår och jag matar marsvinen med maskrosblad från den). Landningen blev inte så bra, aj aj, tur att jag hade stoppat tillbaka Humlan!


Här om dagen när jag dammsög i vardagsrummet råkade jag dammsuga på Bregotts Guldpetrosett, den hänger nu nästan bara i trådar. Men det var tur att det var en sån rosett, för då kan jag faktiskt köpa en ny. Tänk om det hade varit Sahramis Pet of The Year, Humlans SM, eller ja, vilken annan som helst egentligen. Alla har ett minne och en historia och alla är lika fina! Bregott ska få en ny, men Fredrik tyckte att den blev finare efter olyckan :P


Jag har ju även glömt/inte orkat berätta att jag klarade provet för att bli petklassdomare i Kallhäll. Som det ser ut så blir det uppbedömning i Sorunda, spännande! :)


Hej då!


Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards