Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 24 april 2009

Av Denise - 24 april 2009 11:36

Åh vilket härligt väder det är idag! Riktigt varmt och soligt!


Igår hittade jag massor med gräs och maskrosblad intill en husvägg som jag plockade för fullt. Marsvinen är glada och tigger hela tiden! Och extra bra känns det att kunna erbjuda Humlan det allra godaste, och om hon skulle bli dålig på att äta så finns det mycket gräs tillgängligt.


Försöker trimma Tara inför utställningen, jag gillar det verkligen inte, och inte hon heller(!!), så hon får nog ställas med "långa hår".


Här ligger Humlan med rumpan kvar i sovsäcken och äter gräs. Humlan är extra söt för det ser alltid ut som att hon ler. 



Snart dags att åka till arbetet! Ha en bra dag i solen!

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards