Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 11 september 2009

Av Denise - 11 september 2009 22:38

Jag har spenderat min fredagkväll med att sanera burarna från de äckliga krypen som jag hoppas slippa se mer av nu. Jag har bytt vaxduk i samtliga burar och skrubbat. Började kl 16 och var klar straxt innan 22. Köpt nytt hö från Granngården och slängt det gamla. Studerade höet i stallet (där jag har mina balar) och jovisst, där fullkomligt kryllade det av små äckliga kryp. Så adjö med det!

Har även ändrat lite på burskåpet, av praktiska skäl. Små lösningar som jag inte tänkte på när det byggdes år 06, men nu är det fixat och jättefint och fräscht! Marsvinen var trötta efter alla timmar på golvet och Fredrik fick agera babysitter åt Magie som på alla sätt och vis försöker rymma från hagen på golvet.

Och marsvinen blev väldigt glada av att få en ordentlig storstädning i burarna!


Imorgon ska jag upp tidigt och jobba, så godnatt!

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards