Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 21 september 2009

Av Denise - 21 september 2009 22:01

Tidigt imorse bar det av till Mälaren Smådjursklinik. M ville definitivt ta bort knölen i baken, det var ingen varböld. Jag bestämde mig för att lämna kvar Tara där för operation. Den andra knölen togs också bort. Eftersom jag var tvungen att åka till jobbet var Fredrik så snäll och körde hela vägen efter jobbet för att hämta henne. Så nu vid 21 tiden var lilla Tara hemma igen. Allting hade gått bra och Tara hade bajsat bra och åt romansalllat hemma. Knölarna är skickade på analys och den på ryggen såg tydligen "snällare" ut än den på baken som satt krångligt, vad nu det innebär? Hoppas att båda är snälla!


Nu bor Tara i transporten och får vila upp sig. Lillstumpan då! Tack för hållna tummar!

Godnatt!

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards