Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 23 september 2009

Av Denise - 23 september 2009 22:10

Igår när jag kom hem från jobbet fick jag ett samtal från en tjej ang oönskade marsvin. Hon hade en kompis som hade två marsvin som hon inte kunde behålla pga småbarn och ny hundvalp... Jag kunde inte ta marsvinen eftersom jag anser att jag har fullt upp med mina sju (snart åtta). Jag hänvisade till marsvinshjälpen och olika annonssidor. Hoppas att dessa marsvin får en andra chans eftersom de tydligen skulle avlivas annars. Jag fick ett och annat sagt men är såklart glad för marsvinens skull att deras matte har en väninna som bryr sig om dem. Mjukisgrisar från IKEA är ju annars ett bra alternativ till levande varelser som man tröttnat på.


Tara repar sig bra tycker jag. Pratar mycket med resten av gänget från transportburen och verkar glad i livet, kissat på Fredrik har hon också gjort såklart. När det är dags för smärtstillande tuggar hon tag i pipetten och snuttar i sig dosen helt själv, hon fullkommligt älskar Metacam och jag önskar jag kunde ge henner mer bara därför :)

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards