Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 14 november 2007

Av Denise - 14 november 2007 19:43

än så länge. Men snart lämnar vi över hårddisken till grannen som ska försöka få ordning på det.

Fick krypa in genom bakluckan imorse, det var det enda lås jag fick upp. Till saken hör även att min baklucka är väldigt smal, med en hylla (som man visst kunde ta bort, fick jag veta i efterhand) vilket ledde till att jag fastnade med benen dinglande utanför. Jag kom loss tillslut och klev in på jobbet bara 10 minuter för sent. Möttes först av en granne som försiktigt påstod att jag inte borde parkera framför snöhögen. Jag som inte har något vidare morgonhumör (speciellt inte denna morgon) spydde genast galla över farbrorn. Förlåt!


Nu har jag en ledig dag framför mig! Underbart!


Det börjar dra ihop sig för Julita, oj så fort tiden går hörni!

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards