Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 19 november 2007

Av Denise - 19 november 2007 19:28

Tittade till Ivalde lite senare efter olyckan och båda framtänderna var borta, bara två små blodiga hål :( Läppen är dessutom svullen.

Han har fått rivna grönsaker och ska skämmas bort ordentligt ikväll, min plutt!


Tidigare idag ringde det en dam till mig angående en upphittad mobiltelefon. Hon babblade på ganska snabbt om telenr till div hundställen, roslagstull och jag tyckte även mig kunna höra att hon sa "Kent".

Det kändes som att vinna på lotteri när jag ganska på en gång kom på vems det var. Jag brukar vara dålig på att komma på sånt annars.

Natalias såklart. Hoppas att du har fått tillbaka din telefon nu :)

Av Denise - 19 november 2007 12:41

på lördag.

Ivalde har slagit ut en tand.

När jag skulle klippa klorna på lillkillen idag tog han sats från pallen med sikte mot papperskorgen, papperskorgen välte och Ivalde for in i byrån.

Det första jag kollade var tänderna, och mycket riktigt så var ena framtanden lös, men den satt fortfarande så pass att den inte gick att ta bort. Han slog även upp en liten spricka i läppen :( Stackarn!


Idag ska vi ringa verkstaden och fråga om bilen. Känns ganska dumt att ens försöka komma billigt undan när vi inte vet vad problemet är. Att byta lite grejer i hopp om att den ska fungera för att sedan gå sönder igen ger mig magsår.

Nej, bättre att få det gjort ordentligt!

(Jag kanske ändrar mig när jag får veta att kalaset kommer att sluta på 20.000:- Inte kanske, jag kommer garanterat att ändra mig!)


Efter att ha pysslat med marsvinen och städat burar ska jag gå och ta mig en fika.

Hej då sålänge!

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards