Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 20 november 2007

Av Denise - 20 november 2007 11:29

Mamma fyller år på torsdag och nu har jag ordnat och bokat hennes present. Dock blir det vid ett senare tillfälle eftersom vi går om varandra hela tiden med vårat helgjobb.

I December ska vi alltså till Hemfosa gård på turridning med Islandshästar. Det ska bli jätteroligt! Jag som har ridit i totalt 11 år har aldrig ens suttit på en Islandshäst. Jag hoppas att det är alldeles sådär vintervitt ute då, det skulle vara perfekt :)


Nu ska jag straxt till Tumba på föreläsning. Det är en kvinna som heter Gunilla Gerland som själv har asperger (en mildare form av autism) som föreläser. Jag har hört mycket bra om henne och jag är glad att jag är en av de få utvalda som får gå :)

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards