Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 22 november 2007

Av Denise - 22 november 2007 19:01

Grattis Susanne & Martin!


Jag har aldrig kännt någon som varit gravid, och för mig är det ganska obegripligt att en bäbis bara kommer sådär, är det alltså den som har gömt sig i din mage under så lång tid? Helt fantastiskt!

Av Denise - 22 november 2007 17:49

Stämingen som råder på jobbet stavas K A O S. Men nu är jag ledig (ringer de från jobbet så svarar jag inte, eftersom risken är stor att bli inbeordrad, hah). Jag har ju försjuttsingen semester!


Jag ligger faktsikt bra till med förberedelserna till Julita :) Härligt!


Nu är jag rund och go (och nästintill spyfärdig) efter att ha tryckt i mig en för stor bit smörgåstårta.


Jag kan inte hjälpa det, men jag är så sugen på marsvinsbäbis, känns som evigheter sen jag hade en liten boll :) Men bäbis blir det inte!

Förresten så är min kompis Susannes bäbis påväg ut nu!


Inte så mycket, men det är allt jag har att bjuda på idag!

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards