Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 8 december 2007

Av Denise - 8 december 2007 20:02

Ja nu var det ett tag sedan jag skrev här :/ Det har helt enkelt inte hänt så mycket.

I torsdags var jag på Julbord på Häringe slott med jobbet, jättetrevligt med god mat, biljard och trevligt sällskap. Dock märker jag mer och mer att jag inte kan äta visst kött väldigt ofta.

Jag kan tex inte äta kyckling om den är grillad, eftersom jag ser benen. Får jag ett ben av tex lax så kan jag inte äta det på ett tag. Och på julbordet fick jag ett ben i laxen och kunde inte äta mer av laxen, sillen, ägg eller annat kött.

Som tur var så hade dom ett "godisrum" som gjorde mig illamående av helt andra orsaker :)


Marsvinen mår bra. De har fått smaka grönkål under veckan och jag tycker genast att deras avföring luktar väldigt konstigt av det :S

Nu har jag anmält till Sollentuna, fem st i pet x 1 och Dizel i klippt x 2, men jag var virrig och betalade bara för ena domaren till Dizel, men ska betala in det som saknas illa kvickt :)

Dizels päls växer och växer, nu måste jag kamma honom varje dag. Men han måste ju vara fin när han ska ställas i klippt :)

Igår hade Granngården fått in det vanliga mjuka spånet, sist råkade jag ju köpa STABEN, det är ju jättehårt(!!) för små tassar :(


Imorgon ska jag och mamma iväg på turridning i Hemfosa. Det ska bli jätteroligt, och framförallt är mamma laddad och har läst om varje häst på deras hemsida, haha.

Dock har även hon lite "psykiska" problem. Hon vill nämligen att vi ska åka tåg dit. För om vi är med om en olycka med bilen, vem ska då ta hand om alla djuren...? Vilken knäppis hon är egentligen, det skulle ju lika gärna kunna ha hänt när vi åkte till affären idag.

Men men, det är väl lika bra att ta tåget, så slipper hon oroa sig. (Bör även tilläggas att min mamma är fullt frisk, men har sina ideér ibland, som vem som helst).

Hoppas iaf på fint väder imorgon :)

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards