Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 13 december 2007

Av Denise - 13 december 2007 17:33

En effektiv dag idag. Fick lite panik imorse när jag inte vaknade först 12, men det var skönt att få sova ut.

Började med att koka mannagrynsgröt till frukost, och jag lyckades som vanligt med att bränna kastrullen. Ringde sedan och bokade tid hos tandläkaren för att laga mitt sista hål, och till doktorn för en check av mina prickar. Har tre ganska stora på armen som kliar, jag tror inte att det är någon fara med dom, men dom är irriterande och fula så forhoppningsvis är det tillräckligt goda skäl till att få dom borttagna.

Jag har även pyntat och fixat förvarinsboxarna från IKEA.

Lussebullsbak blev det sedan och nu står mitt julgodis på altanen för att stelna.

Räkningarna blev betalda, alla julklappar och annat som jag beställt. SKÖNT!


Jag beställde för några dagar sedan en julklapp som jag skulle ta isär i fyra delar och ge till vänner (skulle först inte ge julklappar till vänner i år), den skulle vara klockren men när prylen kom på posten insåg jag att idén inte var så klockren. Det fanns två alternativ, ge hela kittet till en vän (vilken?) eller behålla den själv. Jag behöll den själv.

Nu måste jag tänka ut något nytt och det börjar bli bråttom... :/


Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards