Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 26 december 2007

Av Denise - 26 december 2007 14:55

Julafton var toppen! Jag fick sjukt mycket julklappar, mest flytta hemifrånprylar. Bla -

  • Bestick
  • Brödrost i rostfritt stål
  • Kaffebryggare i rostfritt
  • Tekokare i rostfritt
  • Glas
  • Bordsunderlägg och skålar
  • Köksknivar
  • Röd sidenpyjamas
  • 5.500:-
  • En grön dammsugare *överlycklig*
  • Sex and the city boxen (40h Sex and the city!!)

Igår var det ju juldagen och det betyder ju oftast utgång. Vid 23tiden stod jag i den förbannade kön. Mina kompisar var redan inne (jag jobbade kväll så jag kom senare) och fick inte gå ut igen eftersom det var så mycket folk.

Men Elun, hon kan hon. Efter ett litet tag ringde hon och sa "höger", jag tittade dock åt vänster, men där stod hon, såklart till vänster, med bakdörren öppen bara för mig.

Jag hade riktigt roligt, trots att alla stans dårar var samlade på ett och samma ställe.


Nu ska jag iväg till Ica och köpa diverse dagen-efter-mat. Sedan är det dags att börja planera inför Sollentuna.

Jag väntar dessutom med spänning på att Norrorts hemsida ska uppdateras så att jag får se om Humlan placerat sig i Pet Of the Year, jag tror dock att hon hamnar ganska precis utanför placering.


Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards