Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 29 december 2007

Av Denise - 29 december 2007 21:11

Igår var jag inne i Farsta en snabbis för att kolla rean, vilket inte var något att hurra för direkt. Jag kom hem med ett gäng kassar, men inget var på rea.

Sollentuna närmar sig med stormsteg, och jag känner stressen, ja nästan paniken över att jag har en dag på mig att förbereda, kanske lyckas jag skrapa ihop en halv dag till om jag har tur. Den där enda dagen är dessutom på nyårsdagen, och då hade jag tänkt att ta allt i ett något lugnare tempo.


Men, nyårslöftet är iaf att jag ska stressa mindre, tänka positivt och bli harmonisk, dessa löften får sig alltså en ordentlig prövning precis i början.


Nu ska jag gå och lägga mig för att orka upp imorgon, jobbar min 7-15 helg. Godnatt!

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards