Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 10 september 2007

Av Denise - 10 september 2007 16:15

Jag, mamma och vår hund Oliver åkte idag till Järflotta/Käringboda och gick samma slinga som jag upptäckte i maj, idag gick den dock något fortare eftersom jag nu kunde vägen och inte behövde gå vilse hundra miljoner gånger.

En jättemysig sväng är det som tar ca två timmar. Alldeles tyst och fullt av gula löv som singlar ner från träden.

Innan vi åkte hem passade jag på att sno åt mig lite gräs från ett stort fällt till marsvinen.


Chelsie har gått upp i vikt (ca 50g på en vecka), hon dricker mer (har läst att de gör det i början av dräktigheten) och hon är lite "kladdig" vid rumpan, men jag ser ingen propp...!?

Kanske har hon små bebisar i magen?

Inte för att ta ut händelserna i förskott, haha, men jag har redan döpt Bravehearts avkomma :P

Trollskogen

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards