Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 1 januari 2008

Av Denise - 1 januari 2008 19:42

Nu börjar det krisa med pellets här åt grisarna, som tur är får jag mer på fredag :) Vilken bra tajming egentligen.


Finaste Humlan kom på sjätte plats i Pet Of the Year -07 på 31p, inte fy skam!


Åkte till Ica och köpte världens största godispåse, så ikväll blir det några avsnitt Sex and the city om det inte går något bra på tv.

Jag börjar bli riktigt irriterad på Icas grönsaker, under den senaste tiden så har jag fått slänga massor, främst paprika, broccoli och salladskål pga mögel. Hittade mögel i broccolin jag skulle ge idag så imorgon åker jag dit och klagar. Jag har alltid varit så nöjd med Icas grönsaker, men nu handlar jag allt mindre där. Tråkigt!

Av Denise - 1 januari 2008 16:41

Jag började det nya året med att bada marsvin, så nu är alla fem som ska med till Sollentuna rena och fina :)


Igår var jag på en mindre nyårsfest, det var trevligt och alldeles lagom. Vi gick ner till centrum vid tolvslaget där folk sköt som idioter. Jag blir så jäkla förbannad, det var många slagsmål och folk som sköt fyrverkerier in bland folkmassorna. Inte en polis syntes till i näreheten så folk slog på varandra bäst dom kunde. Vart nog en hel del som fick spendera början på året på sjukhuset.

Själv har jag aldrig gillat fyrverkerier, och håller mig gärna på avstånd.


Min katt Nova är försvunnen, har inte setts till på över ett dygn och jag börjar bli orolig :(


Trevlig fortsättning på er!

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards