Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 22 januari 2008

Av Denise - 22 januari 2008 19:46

Jag får lite ångest när jag inte gör något vettigt av all tid.

Örat är bättre nu, har tryckt in en öronpropp som konstigt nog verkar hjälpa. Hm...


Jag kom just på att jag var på dejt med Karl-Petter från "bonde söker fru" inatt, jag ville aldrig vakna :P


Igår bokade vi tid för gamle Rambo. På tisdag nästa vecka är det dags :( Känns jobbigt att nedräkningen har börjat... Han har inte kissat något mer inne nu men vi har ju länge funderat på det här och det känns rätt. Det är lika bra att ge honom ett lyckligt slut utan att behöva lida.

Jag skämmer bort honom varje dag nu med burkmat och godis, det gillar han :)

Av Denise - 22 januari 2008 16:12

Det här är nog den värsta smärtan jag varit med om någonsin. Mitt öra blir bara värre för var dag, värktabletterna har slutat hjälpa och slemtabletterna jag fick har inte hjälpt ett dugg.

I morse var den värsta morgonen. Jag vaknade straxt efter 05 och visste inte vart jag skulle ta vägen, helst ville jag hugga av mig huvudet och elda upp det. För javisst, smärtan har spridit sig till tänderna, halsen och hela käken.

Jag ringde sjukhuset och hade tur som fick en tid idag, kl 15. Ringde sedan till jobbet och sjukskrev mig, igen :(

Jag kletade in halva kroppen i "zon", jag inbillar mig att det hjälper, och somnade om.

Kl 13 vaknade jag och grät av smärta.

På sjukhuset hittade dom ingenting, inget fel någonstans, och vätskan från örat var borta. Jag var galen och förtvivlad och fick doktorn att tillslut skriva ut något smärtstillande och antiinflamatoriskt.

Nu hoppas jag för guds skull att det blir bättre! För sådan här smärta önskar jag inte ens min värsta fiénde.

Jag är sjukskriven i två dagar till, sen får det för tusan vara färdiggnällt för min del! 

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards