Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 23 januari 2008

Av Denise - 23 januari 2008 16:31

Idag mår jag betydligt bättre och jag kunde sova hela natten (och halva dagen) utan problem, hade en hel del sömn att ta igen. Vet inte om det är så att det faktiskt är bättre eller om det är smärtstillandets förtjänst?  Har fortfarande ont i några tänder och kan inte bita ihop, börjar oroa mig för att det kanske är inflamation i någon tand? Men det verkar ju vara ett konstigt samanträffande isf, iof så är jag expert på att råka ut för just konstiga samanträffanden...

Idag har jag dammat, städat akvariet, ringt och bokat om min tid på sjukhuset angående prickarna på armen (fick ett brev hem igår(!) om jag skulle vara där den 18/1, hehe) och bokat besiktningstid för bilen.


Hemsidan är lite vårfixad och jag vill faktsikt ha fler besökare och hälsningar i gästboken, så kom igen nu! ;)

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards