Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 24 januari 2008

Av Denise - 24 januari 2008 18:45

Herregud vilken lön jag fick, passar mycket bra just nu och det känns inte alltför illa att ha varit så pass mycket sjuk. Kommer att kunna spara massor!


Jag har bara tre stora möbler att köpa till lägenheten, soffa, köksbord och avdelningshylla. Jag har sett ut allt och enligt mina beräkningar så kommer inte sparkontot att vara helt tomt efter flytten.

Visserligen så kommer det gå åt en hel del till färg, lampor och lite småkrafs som ska köpas eftersom. Men jag räknar ändå med att ha ett sparkonto som skulle täcka eventuella bil, tandläkar-och veterinärutgifter, de tre viktigaste och oftast förekommande utgifterna här.

Igår skrev jag på kontraktet till lägenheten och allt känns lite mer "på riktigt" :)

Det är skönt att kunna fokusera på flytten nu, planera och fundera.


Dagen har ägnats åt burstädning hos mina sötbollar, kloklippning och långpromenad med hunden.

Ska in och kika på Ellos sida nu, där jag har 50% rabatt ;)

Ska även skriva ihop anmälan till Kallhäll, men är fortfarande osäker på vilka som får hänga med, eller jag vet rättare sagt inte om jag ska slå på stort igen och ta med hela gänget. Haha :P Jag har ju fyra grisar som bara saknar ett endaste litet silver, och det vore ju klockrent om hela gänget så småningom skulle bli guldisar :)


Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards