Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 16 januari 2008

Av Denise - 16 januari 2008 22:48

För ca tre veckor sedan blev mitt stackars öra utsatt för ett högt ljud på jobbet och jag hade sedan dess besvär när det återigen utsattes för höga ljud. Men nu blir jag nästan galen, den senaste veckan har det gjort ont konstant, och de senaste tre dagarna har det varit en olidlig smärta.

Nu orkar jag inte mer och vill bara slita av mig det förbannade örat. Men det vore inte så lyckat så jag har insett att jag måste till sjukhuset, jag är skeptisk, men jag gör ett försök.

Eller kleta in "zon" i örat, men jag tror att det gör mer skada än nytta.


Nu väntar jag bara på att alvedonen ska börja verka så att jag kan somna och ta mig upp kl 07 imorgon för att sätta mig på akuten i hopp om att få en tid inom de närmsta timmarna. I hopp om att få bort det onda men ändå få behålla örat.

Av Denise - 16 januari 2008 14:54

Jag fick lägenheten!! HURRA HURRA!!!


Inflyttning första april, IKEA och färgval! HURRA igen!!

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards