Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 3 mars 2008

Av Denise - 3 mars 2008 10:33

Jag snålsurfar på Eluns nät medan hon är skolan.

Jag har ganska så nyss vaknat och konstaterat att solen kan lysa även här i Kopparberg, snöa kan det visst också. 

Jag vågar nog påstå att jag har sett det mesta i den här byn nu. I fredags drack vi vin hos Julia, Eluns klasskamrat. I lördags var det dags för utgång, glitter och glaumor, eller nja inte riktigt, när det är fest här, går man alltså till "Ansans", en bar som liknar en pizzeria med billiga drinkar och stamgäster.

Gårdagen bestod av tacokväll framför Sex and the city (hurra, serien finns här med!)


Igår ringde jag mamma för en rapport, djuren mår bra och hon renoverar köket. Hon ska alltid börja med sådana projekt när jag är borta.


Kl 15.00 hoppar jag på tåget mot Örebro, sedan vidare till Centralen. Jag längtar efter marsvinen och hemma. För även om det är härligt att komma bort så är det underbart att komma hem.

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards