Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 14 mars 2008

Av Denise - 14 mars 2008 17:19

Sådär ja! Nu är alla grisar nybadade och någorlunda klara inför morgondagen :) Burarna är även städade, väskan packad och transporterna fixade. Tur att jag tog semester idag, annars hade jag aldrig hunnit färdigt!

Jag ska ställa ut sex stycken i pet och en i klippt långhår, jag är lite orolig för att missa min tur och inte hinna med men det går nog bra, lyckas man ställa sex marsvin på dubbelutställning i Sollentuna så klarar man nog det mesta ;)

Håll tummarna för mina grisar imorgon är ni snälla, hoppas själv på en eller flera guldpet då både Humlan, Bregott och Ivalde har chans att bli det :)


Lycka till allihopa som ska dit!

Av Denise - 14 mars 2008 13:21

Jag har utsatts för två stora test när man ska sluta röka, tålamod och ilska. I tisdags monterade jag möbler i tolv timmar och var måttligt irriterad, inte en tanke på en cigarett.

Men igår då var jag arg, riktigt arg. Jag kom hem från jobbet efter att ha jobbat i 14 timmar och såg fram emot att komma hem, äta vindruvor och se på efterlyst och framförallt få parkera på min parkering. Men icke, då någon parkerat på MIN parkering! Jag var galen! Jag sökte på registreringsnummret men den var registrerad på ett företag utan telefonnummer. Ringde till PBBs akutnummer för att be dom komma och lappa volvojäveln, men dom svarade aldrig. Så, jag fick snällt ställa mig på gästparkeringen och betala.

Jag övervägde att stå vakt ute vid volvon och spy galla på dennes ägare när han/hon väl kom ut, men insåg att jag inte orkade. Istället skrev jag en jättearg lapp och satte på rutan (önskar att jag hade häftat fast den).

Imorse ställde jag klockan på 08 för att gå och se om bilen var kvar, då skulle jag ringa PBB, men bilen var såklart borta.

Nu förväntar jag mig en bukett blommor och en chokladask på min parkering som förlåtelse!

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards