Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 25 mars 2008

Av Denise - 25 mars 2008 21:42

Nu är korthårig igen, skönt! Har äntligen hittat en frisör som jag trivs med, men hon ska vara hemma och föda barn om en månad, så typiskt. En till på mitt jobb har gått och blivit med barn nu också. Barn, barn, barn överallt!


Jag, Elun och Jessica fick för oss att åka till Ikea idag, jösses vad dyrt det blev. När jag väl samlat mod för att kolla kontot nu så går det inte att komma in, har väl handlat upp alla swedbanks pengar eller nåt :P

Jag har iaf handlat allt på listan nu :)

Och att ta sig dit var ju ingen enkel match, jag är ju inte direkt van att köra i storstan (Natalia, jag hör hur du skrattar). Bl.a så fick jag order om att stanna för att det var rött, bilarna bakom började tuta som dårar för att sedan köra om mig, då det visade sig att det inte var mig det var rött för... Skämsigt :P


Dags att sova nu, somnar så tidigt nu för tiden... inte likt mig alls! Imorgon åker vi till Sydpoolen (äventyrsbad) med jobbet, ibland är mitt jobb riktigt nice ;)

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards