Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 16 mars 2008

Av Denise - 16 mars 2008 18:58

Nu har jag packat två lådor inför flytten, mest böcker, pärmar och prydnadssaker, hoppas att jag inte behöver nåt som jag packat ner :P Dammat, dammsugit och slängt grejer har jag också gjort. Avskyr att slänga saker, men det är riktigt skönt när det väl är slängt :)


I förmiddags begav jag mig till Lidl och Ica för att handla diverse grönsaker och annat. Jag hittade bl.a en microvågsugn på Ica för 599:-, tror att jag ska köpa den. Jag tycker visserligen att det är dyrt, men det ska tydligen vara ett "Just nu"-pris. 

Jag fick även två personal på Ica att springa runt och leta efter vetegroddar, tillslut hittade vi dom, mitt framför näsan på oss :) Hoppas att det hjälper Humlans päls att sitta där den ska ;) Hon fick smaka ur min hand idag och verkade uppskatta det. Jag själv ska även använda det då det tydligen är nyttigt för oss människor också.


Jag insåg även idag i solen att min bil är i ett STORT BEHOV av tvätt, men det får bli en annan dag.


Idag firar jag 14 dagar som RÖKFRI! Bra jobbat Denise!

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards