Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 12 mars 2008

Av Denise - 12 mars 2008 17:35

Ja? Hur köper man en dator egentligen?

Jag vill ha en bärbar dator (smidigare så) när jag flyttar och jag har tittat ut en hos Dell och fattat tycke för INSPIRON, som man verkar kunna välja färg på? Jag ska ju endast ha datorn för internet och andra enkla aktiviteter så den BORDE ju passa, vilken som helst borde ju egentligen passa.

Så säg att jag nu köper den här datorn och att det faktsikt kommer hem en dator och inte typ en... symaskin? Vad är då nästa steg? Fixa internet? Jag ringer olika bolag och bestämmer mig. Jag talar om att jag ska ha en bärbar dator och att jag behöver internet?

Sen då? Nää, det verkar för enkelt...

Det är vid såna här stunder som det skulle underlätta att ha en karl!

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards