Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 10 mars 2008

Av Denise - 10 mars 2008 21:57

Nu börjar Kallhäll närma sig, känns som hundra år sedan det var utställning. Idag har det varit burstädning och jobb. Imorgon är jag ledig och ska hjälpa mamma med att sätta ihop nya köksmöbler, jag har en känsla av att det kommer att ta sin lilla tid. Det blir även lite förberedande sysslor inför Kallhäll. Jag jobbar ju så mycket i veckan annars så det gäller att planera :)


Jag tror även att jag är redo att tala om att jag numer är en icke-rökare, har inte rökt på sju dagar och det går galant! Någonting i mig har bestämt att nu är det bannemig nog, jag kan inte fatta att det går så lätt och hur snabbt man ändrar vanor. 280:- har jag sparat på en vecka :)


Nu ska jag hoppa in i duschen, sen är det dags för en kopp te och Anna Pihl som mami spelat in till mig :)

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards