Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Denise - 8 maj 2009 16:35

Imorgon är det utställning i Sorunda, det känns sådär just nu ärligt talat. Humlan är inte bra, orkar inte skriva detaljer men jag pratade med Marianne idag och vi ska kämpa vidare ett tag till.

Humlan äter och dricker, dock låter lungorna fortfarande efter två veckor med baytril.


När marsvinen skulle få grönsaker i dag märkte jag att Sahrami skuttade fram, efter en närmre titt så såg jag att han hade svårt att stödja på vänster bakben, han håller det gärna intill sig under magen och skuttar. Antagligen hände det något när jag badade honom i morse, han är helt vild då och hoppade rakt upp, jag fick dock tag på honom i luften så det blev inget fall. Men nånting har hänt med hans tass/ben. Jag har kännt och klämt och han reagerar inte eller är svullen.

Så nu vilar han i huset men skuttar iväg när han är hungrig.

Antagligen så har han bara stukat tassen och blir bra av sig själv igen, men det känns som att det får vara nog snart.

För tillfället är jag konstant orolig för mina marsvin!


Så imorgon blir det alltså Tara, Ivalde och Dizel som följer med. Sahrami får vara hemma och vila.

Ivalde ser ut som ett päron, Taras öga är ju inte helt okej (det är okej, men kvar finns ett "skönhetsfel"), de är ju såklart finast och bäst ändå!

Dizel tycker jag är jättefin, bara han låter bli att kissa i pälsen.

Oj, hör ni hur laddad jag är? Gnäll, gnäll!


Nej men det blir säkert en jättetrevlig utställning, som alltid!


Ses imorgon! Och lycka till allihopa!

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards