Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Denise - 11 maj 2009 20:59

http://nhp.se/nyheter/1.439907 - Här kan ni läsa vad som skrevs om i lördags! Klicka på bild nr två för att kunna se fler bilder!

Av Denise - 11 maj 2009 13:20

Lilla Magie är en tuff tjej som vågar sno gräs av Ivalde. Tara, Ivalde och Magie fungerar jättebra ihop! Och Magie studsar runt som ett popcorn! tack för henne Gisela!



Av Denise - 11 maj 2009 11:54

Ibland drömmer man konstigt... jag har under den senaste tiden drömt många märkliga och hemska drömmar om mina marsvin. I natt drömde jag att jag skulle säga godnatt till marsvinen och Dizel hade blivit smal som en sticka, hade nästan ingen päls och var full av stora blödande sår. I drömmen hade han fått sellnick, och blivit så efter bara några timmar. Humlan hade fått ett sår på nosen och man kunde se hur det blev större och större... :/ Tur att det bara var en mardröm.


Imorse ringde jag till Agria för att ge Magie en försäkring. Då visade det sig att Bravehearts försäkring fortfarande var kvar. Jag orkade inte tjaffsa om det men jag vet att jag ringde och sa upp den, för det var riktigt jobbigt och telefonisten var inte av den trevliga typen.


Man kan nästan tro att Humlan vet vad som gäller nu... Sedan jag pratade med M i fredags morse så är hon nästan helt tyst i lungorna. Heja Humlan!


Sahramis ben/tass verkar bättre nu, det är svårt att se men det är iaf inte sämre :)

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards