Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 30 maj 2009

Av Denise - 30 maj 2009 20:16

Det har inte hänt något speciellt här, men det är nog hög tid för ett inlägg ändå... 


Vilket härligt väder! Och ledig helg! Jag bestämde mig för att bara ta det lungt och pyssla hela helgen, så jag har fixat på balkongerna och bara varit, skönt! Imorgon har jag dock tagit på mig ett extra pass på jobbet, 16-20, helt okej, det är ju tydligen storhelg nu också.


I går kväll kom min katt (som inte vill bo här) på besök, hon försöker då och då att valla mig till mamma, hon springer runt här och är orolig, men vill ändå vara här och beter sig konstigt. Jag bjöd henne på tonfisk och kliade henne på magen tills hon jamade för mycket och jag släppte ut henne.


Med marsvinen är det bra! Humlan går på baytril och det går bra. Pratade med M om att det ibland låter som att Humlan är hungrig, har börjat ge Minifom två gånger om dagen och nu låter hon inte så längre.

Magie är det full fart i som vanligt, sitter mycket på hustaken och pratar massor.

Sahrami och Bregott har sprungit på golvet idag, Sahrami tycker att det är mycket skojigt att rymma och gör därför det hela tiden genom att gå in i gallret tills det flyttar på sig. Han överlistar mig alltid! 


Om en vecka är det utställning i Valbo, dit ska vi! Det blir Dizel i klippt, Tara, Sahrami och Magie i pet. Ska bli så kul att ställa lilla Magie. Jag tycker inte att hon har växt nånting, men så brukar det ju vara, att man inte ser det alltså :P


Nää, dax att ta fram lördagsgodiset, Fredrik är i Tyskland så det blir att se på nån film som han aldrig skulle vilja se :P

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards