Det är detaljerna som gör det.

Direktlänk till inlägg 6 september 2007

Akvariestädning

Av Denise - 6 september 2007 19:02

Nu är det fint i akvariet, för den här gången. Hoppas på att ha fått bort det mesta av algerna nu. Jag tömde allt vatten, flyttade fiskarna, tvättade och klippte växerna, böt sand mm... Och nu är det fint! Men vilket jobb! Tog nästan tre timmar att få det klart.


Är fortfarande förkyld, har snart varit det i två veckor :(


Härligt att alla tv-program kommer tillbaka nu, igår var det The Nanny, visserligen repriser, men kanon ändå!

Och ikväll är det Efterlyst! :D

 
 
Natalia

Natalia

6 september 2007 22:14

Haha på tal om Idol, jag trodde jag skulle avlida igår när han muppen sjöng "Die mauer"...det var bland det värsta jag har sett! *röd i ansiktet*

Det är bra att du har våg nu, om du inte redan har vägt honom före parningen kan du passa på nu innan det blir rajtantajtan! ;)

Ditt galler kom idag förresten, tar med det till Kallhäll :D

Du fattar mer än mig iaf för jag har aldrig lyckats posta en bild i listan :(

krya på dig med! kramar

http://hellopiggy.bloggagratis.se

 
Natalia

Natalia

6 september 2007 23:59

Det är för att äggstockarna ligger så pass högt upp, så slipper de rota bland alla tarmar :)

Hon mår prima! Flyttade tillbaks till Pingu igår, allt verkar precis som vanligt förutom att hon har två stora kala fläckar på sidan! Är supernöjd!

http://hellopiggy.bloggagratis.se

 
Sophie

Sophie

7 september 2007 21:16

Du behöver inte vara orolig för Sahrami. OD verkar bara drabba satiner, inte satinbärare så det ska inte vara någon fara. Som tur är! Pussa honom och Humlan från mormor. :)

http://www.luneas.bloggagratis.se

 
Natalia

Natalia

8 september 2007 12:55

Hehe du vänjer dig nog snart, i början tyckte jag också det var jobbigt men nu sållar jag sånt som verkar ointressant, eller läser bara vad vissa har skrivit.

Kom igen nu, nu borde de väl ha fått till det? är ju supernyfiken!

kramar

http://hellopiggy.bloggagratis.se

 
Natalia

Natalia

9 september 2007 16:16

Vad bra att jag lyckades roa några st iaf :)

Ja gud ja, snacka om att göra bort sig och skylla allt på en lapp. Han var usel! Och att hon hade en egen mick med sig...ajaj illa!

Jag börjar bli så besatt så jag drömmde t.o.m om att jag hade en marsvinshona som hade fått en propp, det var ngn som tog upp henne och visade "där har du proppen" och det såg ut som ett skimrande ljus, typ som en stjärna som blinkade i underlivet på henne...haha jag behöver söka hjälp snart! ;)

Ja de är väl lite som oss människor kanske, lite blyga :P kramar!

http://hellopiggy.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise - 13 juni 2012 22:37

Idag har det firats födelsedag på Torggatan, Mister blev nämligen 2 år idag, tänk att han för 2 år sedan bara var en vit liten korv.    Mister älskar tonfisk, kanske mest av allt i livet. Han får det varje kväll även fast han tigger redan från ef...

Av Denise - 31 maj 2012 13:26

 Dagen var kommen, dags för vårruset 5km, stämningen var på topp! Men var lite  orolig då jag inte hunnit träna så mycket som jag önskat innan. Men jag sprang i mål på 29,24, såååå nöjd! Höll ett jämnt tempo hela rundan och det kändes grymt! Nu sik...

Av Denise - 29 maj 2012 19:45


     I fredags skrev jag mitt sista prov i palliativ vård och lämnade in mina sista inlämningar i rehabilitering och habilitering och palliativ vård. Så om allting går enligt planen, dvs att jag inte missat något helt i någon inlämning eller...

Av Denise - 24 maj 2012 22:14


Jag fullkomligt älskar den här lilla hörnan på min balkong.   ...

Av Denise - 23 maj 2012 18:46


   Titta en sån fin bild min vän Beatrice har gjort, den dagen var jag, Mister och hennes hund Håkan och fixade med Beas trädgård. ...

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards