Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 9 oktober 2007

Av Denise - 9 oktober 2007 15:44

Första lediga dagen på väldigt länge känns det som. Har jobbat som en galning tack vare vikarier som inte dyker upp. I söndags blev det 14 timmar på jobbet. Bra för plånboken! Jag måste köpa en ny vinterjacka.

Gick ner i källaren och tog upp min gamla som har hängt med ett par år, för nu är det kallt, verkligen kallt och jag klarar mig inte på mina femtioelva vår och höstjackor.

Städade hos marsvinen och åkte sedan till Jenny och fikade. Nu funderar jag på att åka och köpa naturgodis som dom tydligen tar 7:90 för på Lidl, jag ska fundera lite till dock.


Kallhäll närmar sig med stormsteg, det ska bli riktigt kul eftersom jag vill påstå att alla mina grisar är i riktigt bra skick!


Jag ska även ringa på en bil idag som jag sett i en annons, en Fiat Brava -98. Hoppas att den är grön! Haha!

Min bil kommer jag troligtvis slänga iväg till grannen som har en exakt likadan och behöver delar.

Det finns tre Toyota Corolla -89 i Nynäshamn, två röda och en vit. Vi tre hör ihop, alltid när jag möter dom så vinkar föraren så vänligt.

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards