Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 20 oktober 2007

Av Denise - 20 oktober 2007 17:21

När jag vaknade i morse mindes jag att jag hade drömt något obehagligt/jobbigt men kom inte på vad. När jag senare läste Ulles blogg om tandläkare kom jag på att det var det drömmen handlade om. Jag hade varit hos tandläkaren och fick lov att rotfylla tre tänder, det kostade 29.000:- Jag var förtvivlad och visste inte hur jag skulle ha råd med det, dessutom är det en tråkig utgift.

För inte så länge sedan drömde jag att jag felparkerat och det skulle kosta mig ett antal tusenlappar det med, det var exakt samma känsla i den som med tandläkardrömmen.


Jag undrar vad det betyder? Att jag är rädd att förlora mina pengar? Att jag borde sluta köra bil och sluta äta godis?

Jag har försökt att leta "förklaring" på nätet, men hittar inget... :S

Av Denise - 20 oktober 2007 12:46

Jag unnar mig en paus i allt marsvinsfixande och har just påbörjat min 2 kg godispåse som jag var tvungen att köpa eftersom det var extrapris.

Hälften av gänget är så gott som "klara", det enda som återstår är några talgkörtlar och bad för Sahrami. Tidsplanen verkar fungera!


Återkommer nog lite senare...


Måste ringa Natalia också kom jag just på.

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards