Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 22 oktober 2007

Av Denise - 22 oktober 2007 22:57

Var ledig idag, och imorgon, vilken lyx! Det är skönt att vara ledig flera dagar på raken, är man bara ledig en så hinner man tyvärr inte känna av det på samma sätt.


Dagen har ägnats åt burstädning... och inte så mycket mer...? Jo, åkte iväg till Lövhagen med mamma och vår hund Oliver en sväng också. Har nyss kommit hem från Jenny. Jag har nu kommit på varför jag inte ska skaffa barn än på ett tag (Jenny har två småbarn).

Jag är helt enkelt ett barn själv, i sinnet. När Jolin idag smög in på sitt rum och åt upp Jennys nattkräm höll jag på att avlida av skratt. Jag tycker helt enkelt att såna hyss är roliga (sålänge det inte är något farligt såklart).


Bregott heter fortfarande Bregott, och jag vet inte riktigt vad jag ska kalla henne. Bregott är ganska jobbigt att säga så det blir gärna "Gottan", vilken hon absolut INTE kan kallas.

Namnförslag mottages tacksamt! Jag har dock fått några bra redan - Skatan, Kossan, Maggie (hon är ju en magpie) och säkert något mer som jag har glömt :S


Imorgon ska jag till Haninge en sväng med Jenny och köpa vinterjacka, nu är det dags!

Av Denise - 22 oktober 2007 10:44

Braveheart med sin fina höstrosett

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards