Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 12 oktober 2007

Av Denise - 12 oktober 2007 11:07

Nu gäller det att planera inför Kallhäll för att allt ska hinnas med.

Onsdag - Bada Dizel, klippa klor och fila.

Torsdag - Bada Humlan och ev. Aaron och Braveheart. (eller någon annan).

Fredag - Lite småfix.

Lördag - Talgkörtlar. Bada Ivalde och Sahrami. Öron och finputts.

Söndag - Utställning.


Jag ser verkligen jättemycket fram emot utställningen i Kallhäll, hoppas verkligen att Humlan får sitt tredje silver den här gången :)


När jag vaknade i morse hade jag en konstig känsla i kroppen, jag visste att någonting var fel men kunde inte minnas vad.

Verkligheten hann i kapp och jag mindes den fruktansvärda gårdagen. Man blir inte klok hur mycket man än funderar... Stämningen på jobbet kommer inte att vara densamma och jag drar mig för att gå dit. Jag brukar alltid säga "det ordnar sig alltid", men det kommer det inte att göra, inte denna gång.

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards