Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 24 oktober 2007

Av Denise - 24 oktober 2007 20:43

Av Denise - 24 oktober 2007 20:24

Jag köpte en "marsvinshage" (ni vet en såndär med olika färger på gallret) genom Natalia i söndags. Perfekt tänkte jag som ställde det så att marsvinen inte skulle komma under burskåpet. Såklart puttade marsvinen iväg det och smet under ändå... :/ Måste komma på något att ställa för ändarna med.

Idag gjorde jag även en liten hage på golvet till Sahrami och Aaron (ironiskt nog så är hagen mindre än burarna), för att slippa städa så mycket :P

Nästa gång jag kom in i rummet så var dom borta. De hade alltså hoppat över det 50cm höga gallret och ut. Till saken hör även att det inte fanns något hus eller liknande som de kunde ta hjälp av.


Ivalde är som förbytt sedan han fick en dam! En förut så tillbakadragen kille har nu blivit modig och kommer fram direkt och äter ur min hand. Han är glad!

Jag har bekantat mig lite med Bregott, en väldans trevlig och söt liten tjej :)

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards