Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 13 oktober 2007

Av Denise - 13 oktober 2007 14:13

Jaha då har man köpt en ny bil. En Fiat Brava blev det tillslut, en grön sådan ;) Hurra!

Vi tänkte att vi skulle ha bilen på mig eftersom det inte borde skilja så mycket i pengar. Trodde vi ja!

750:- i månaden för mig om jag har den halvförsäkrad, och om den skulle stått på mamma skulle det kosta 350:- för helförsäkring. Helt sjukt! Funderar starkt på att "sälja" bilen till mamma.

Halvförsäkringen som jag tagit nu täcker inte singelolyckor. Så det är tydligen bättre att köra på en eventuell älg än att väja ner i diket, likaså om någon kommer över på mitt körfält så är det en frontalkrock jag ska satsa på. Jävla idioter!


Nu har jag förstått varför alla säger att det är dyrt att ha bil...

Jag vet heller inte vad jag ska göra med min söta och trogna Toyota. Jag kan ju liksom inte ha två bilar.

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards