Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 31 oktober 2007

Av Denise - 31 oktober 2007 19:58

For iväg till Zätasdäck för att köpa och byta däck till bilen. Åkte sedan till Erika några tusenlappar fattigare för att beskåda hennes pudelklippta perserkatt.

Däckgubben till mig - Du vet väl att du bara har tre navkapslar...?!

Jag - vad är det?

Däckgubben - Såna som sitter på däcken för att de ska se fina ut.

Jag - Aha, måste man ha såna?

Däckgubben - Nej...

Jag - Dåså *skratt*


Hörde nyss att man kan chatta med Karl-Petter efter programmet. Jag borde ha sökt till Bonde söker fru, och gift mig med honom!


Nedan bjuder jag på en bild från i somras när jag och några kompisar var på Grönalund, den är för himla rolig tycker jag!

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards