Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg under november 2007

Av Denise - 8 november 2007 18:14

Jodå, även här har det hunnit bli November, men inte så mycket mer. Allt flyter på som vanligt, vilket är fruktansvärt trist. Jag vill att det ska hända något roligt, ROLIGT!

Tre nya lägenheter har lagts ut, så jag hoppas att det blir dags snart. Då tror jag att allt blir roligt.

Har spenderat dagen på Ikea med arbetskamrat Mikael, det var iof roligt, men nu är det slut. Han påstod att jag fick prova på "sambolivet" genom att diskutera och nästan bli osams om småsaker. Det verkar roligt med samboliv, men det blir nog tråkigt i längden.

Vad bitter jag låter, men det är jag inte, bara uttråkad.


Imorgon ska jag se efter om mina skor finns här i Nynäshamn, hittade ett par i Haninge för ett par veckor sedan som jag inte riktigt kan släppa. 


Imorgon är det även dags för Johannas begravning, jag har på känn att det kommer att bli fruktansvärt jobbigt... 


Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards