Det är detaljerna som gör det.

Direktlänk till inlägg 9 december 2007

Aj aj aj oj vad roligt

Av Denise - 9 december 2007 16:09

Nu har vi varit och ridit, jag och mamma. Jag var lite skeptisk först när det visade sig att alla var nybörjare utom jag i vår lilla grupp. Men efter ett tag kom alla igång och vågade göra det mesta.

Min häst hette Loftur och mamma bad om en halvdöd, så hon fick Mulle. I början av turen kom ett ösregn och vi blev kalla och blöta, det varade dock bara i fem minuter. Så efter lite fika var vi på G igen. En i gruppen började må dåligt och skulle kräkas och ha sig så hon vände om.

Totalt var vi fyra stycken då, två döttrar med deras hysteriska mödrar, väldigt underhållande.

Vi töltade mycket och det var kul och häftigt att uppleva även fast min häst mest busade.

Lyckad dag vilket vi ska göra om fram mot sommaren när det är bättre väder.

 
 
Natalia

Natalia

9 december 2007 19:41

Åh jag blir så avis, vill också åka dit igen! Vart det ngn som red på Syrpa? Vad skönt det låter med en sådan liten grupp, vi var 11 st (3 för många) :S Vem hade ni som red med er, hette hon Jessica med låååångt hår i fläta? Hoppas din mamma blev nöjd med presenten :)

http://hellopiggy.bloggagratis.se

 
Natalia

Natalia

9 december 2007 23:29

ja verkligen, så passa dig när du går ut med Oliver...för ni har väl MASSOR med vildsvin? *skakis*

Kändes det lagom med 2 h eller hade ni kunnat rida längre? Oki, hon var lugn och snäll, precis som en ledare ska vara! Såg du hästen som var i första boxen till höger när man kom in i stallet? Svart/vit. han ska tydligen vara den med mest fart i, hehe så din mamma kanske kan prova honom nästa gång ;)

ja, ett väldigt orginellt skyltfönster iaf :P

http://hellopiggy.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise - 13 juni 2012 22:37

Idag har det firats födelsedag på Torggatan, Mister blev nämligen 2 år idag, tänk att han för 2 år sedan bara var en vit liten korv.    Mister älskar tonfisk, kanske mest av allt i livet. Han får det varje kväll även fast han tigger redan från ef...

Av Denise - 31 maj 2012 13:26

 Dagen var kommen, dags för vårruset 5km, stämningen var på topp! Men var lite  orolig då jag inte hunnit träna så mycket som jag önskat innan. Men jag sprang i mål på 29,24, såååå nöjd! Höll ett jämnt tempo hela rundan och det kändes grymt! Nu sik...

Av Denise - 29 maj 2012 19:45


     I fredags skrev jag mitt sista prov i palliativ vård och lämnade in mina sista inlämningar i rehabilitering och habilitering och palliativ vård. Så om allting går enligt planen, dvs att jag inte missat något helt i någon inlämning eller...

Av Denise - 24 maj 2012 22:14


Jag fullkomligt älskar den här lilla hörnan på min balkong.   ...

Av Denise - 23 maj 2012 18:46


   Titta en sån fin bild min vän Beatrice har gjort, den dagen var jag, Mister och hennes hund Håkan och fixade med Beas trädgård. ...

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards