Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 9 maj 2007

Av Denise - 9 maj 2007 23:33

Förra veckan och halva denna har det kännts som att jag har bott på jobbet, inte roligt, speciellt när man känner att man inte riktigt hinner med marsvinen. Så imorgon blir det marsvinsdagen! Det har jag lovat dom! Varje gång jag har åkt iväg nu har jag sagt "mamma är ledig på torsdag små sötbollar, då är det er dag". Så på listan står det -

- komma ut i beteshagarna (om det är väder för det.) Annars plockar jag gräs och tar in.

- köpa persilja och melon.

- klippa klor (kanske inte så kul för dom).

- Dizel ska få sin sommarfrisyr.

- Och massor av gos och kel.


Och Rättvik blir verkligen av! Har varit lite orolig att vi inte ska komma iväg eftersom vi inte har haft någon sovplats, men nu har vi fått klartecken! Jättekul! :D


Nu är Sahrami och Aaron ute och springer på golvet och jag hör deras söta tassar tippa omkring från mitt rum :)


Har förresten hittat två fästingar hittills som har krypit i Dizels päls :/ Så imorgon när han rakas ska jag kolla igenom honom + bada, han är så mjällig!

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards