Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 27 maj 2007

Av Denise - 27 maj 2007 18:07

på utställning, 15:30 kom Natalia och hämtade mig, vi packade bilen och begav oss mot Dalarna, hem till Sara (Samaraz uppfödning) där vi skulle tillbringa natten.

Vi hade beräknat vara framme runt 19-20 men kom inte fram först 22-tiden. Men det var en rolig resa, det var det!

Vi åkte genom Sala. Och i Hummelsta stannade vi i en godisbutik med MASSOR av godis, 2 kg köpte vi.

Vi åt även middag där, bestående av världens största hamburgare.


Sedan åkte vi vidare, med några småstopp för paus. Vi åkte och åkte, tiden gick.


Tillslut började vi närma oss och kom in på en liten väg. Till höger om oss såg vi ett litet hus -"åh vilket gulligt hus utbrast Natalia" och vi åkte vidare.... och vidare. Vi såg en älg och Natalia blev helt till sig :P haha. Och det finns visst gott om björnar i Dalarna också.

Senare visade det sig att det "gulliga lilla huset" var Saras och vi åkte tillbaka.


Vi gjorde oss hemma och läste brev från Sara (som jobbade natten, så vi var ensamna). Någon mer gästvänlig människa får man leta efter. Vi gosade med Saras marsvin och kycklingar, fixade med marsvinen och sen var det dags att hoppa i säng. Vi hade en lång morgondag framför oss.


Väl på utställningen dagen efter var det många nya ansikten, och några gamla. Bla var Ingela där med Ivaldes bror (Ikaros), som även fick HP för vackra ögon, kul att se honom!


För Sahrami och Humlan vart det strålande resultat, vilket jag redan har skrivit om.


Natalia gick det också bra för (oavsett vad du tycker, hehe). Fina poäng till fina grisar helt enkelt!


Resan hem gick relativt fort (fyra timmar) och jag sov sedan i över 12 timmar, skööööönt!


Imorgon är det jobb, och jag ska göra allt jag kan för att få semester till Norrtälje.


Här nedan har jag knåpat ihop ett collage som sammanställer dagen. Fler bilder hittar ni här - http://novastardust.bilddagboken.se/ , 25-26/5.

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards