Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 13 maj 2007

Av Denise - 13 maj 2007 11:00

Jag och min hund Oliver tog bilen till Kärringboda för att gå en sväng, dock visste ingen av oss att denna sväng skulle bli 3,5 timmar.

Först gick vi på en grusväg och vädret var grått och tråkigt. Vi svängde in på en skogsstig och det blev sol. Efter ett ha gått i 1 h bestämde jag mig för att börja följa skidskyltar som satt uppe på träden, jag valde färgen grön, det känndes som en bra och neutral färg och var troligtvis inte den längsta slingan.

När vi hade gått i ytterligare 2 timmar försvann de gröna skyltarna och jag följde istället de blåa. Vi gick och vi gick och både jag och Oliver blev trötta i benen.

Tillslut hittade vi ut ur skogen och Oliver har nu sovit gott här hemma sen vi kom hem.

En himmla mysig promenad var det! Nästa gång ska jag ta med mig en trevlig vän och lite fika!

Bilder från skogsvandringen - http://novastardust.bilddagboken.se/ , 13/5.

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards