Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 26 maj 2007

Av Denise - 26 maj 2007 22:49

Egentligen är jag alldeles för trött för att skriva här nu, men jag kan ju inte hålla mig ;)


Kort och gott -

Sahrami fick sitt tredje silver och får numera kalla sig Guldpet Luneas Sahrami. Redan här var jag nöjd med dagen. Men..

Humlan gick till final (hon fick sitt andra silver) och placerade sig som BIS pet 7.

Sahrami, som kom tvåa i sin klass (med lika många poäng som vinnaren) blev placerad som BIS pet 5. Jag blev väldigt förvånad när han fick vara med i finalen.


En lyckad dag helt enkelt! Nu sitter alla grisar och äter gräs som vi plockade på en äng i Sala på vägen hem.


Återkommer mer om hur dagen var imorgon, nu kan jag inte hålla ögonen öppna längre.


 Godnatt!

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards