Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 29 maj 2007

Av Denise - 29 maj 2007 17:46

När jag åkte hem från jobbet idag vid 15-tiden får jag en mötande bil på mitt körfält som kör om. Jag for halvvägs ner i diket och har aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Dessa idioter som tar såna risker i trafiken borde bli åtalade för mordförsök!


I övrigt så har dagen varit varm, outhärdligt varm! Bilen nästan kokade och jag hade glömt solglasögonen hemma, vilket gjorde att jag fick ont i ögonen och huvudet.


Jag har varit duktig idag också och skrivit ut vikttabeller till marsvinen, en spalt med namn och en med månad, för att kunna följa vikten under året. Tidigare så har jag vägt dom, skrivit upp det och sedan tappat bort pappret :/

Som jag tidigare sagt så vägde Humlan mest, de andra ligger jämt på runt 1.2 kg, och lilla Aaaron väger 1.1, fast han har ändå gått upp, sist vägde han bara straxt över 900g.


Jag har även köpt en pärm, plastfickor och sånadär nummerflikar. Ikväll ska jag sortera alla viktiga papper, betyg, arbetsreferenser mm. Vuxet!


Och så har jag gått och blivit förkyld, huvudet är tjockt och näsan rinner, uhh!


Nu ska jag dammsuga, tjohej!

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards