Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 12 maj 2007

Av Denise - 12 maj 2007 18:58

Idag har Dizel fått sommarfrisyr och badat. Frisyren vart inte sådär himla fin och jämn, men han tycker att det är skönt och det är huvudsaken :)

Först skulle jag spara luggen (eftersom han är så söt i den), och jag satte upp den i hårklämmor. Dizel är så söt, han går med på allting och är bara glad om han får vara med. Men sen tyckte jag att luggen hängde för mycket i ögonen så då rök den med.

Sen fick han bada, hoppas att alla mjäll försvinner nu. Upptäckte för ett tag sen stora mjäll i virvlarna. Min lilla raring är förövrigt väldigt torr i skinnet, så jag hoppas att det blir bättre.


Tycker att Humlan låter lite konstigt, hon piper och låter annorlunda. Har hört dessa ljud till och från under de senaste dagarna men inte vetat vem dom kommer ifrån, men nu vet jag att det är Humlan.

Hoppas att hon inte har blivit förkyld eller liknande, att det bara är jag som oroar mig (som det brukar vara).


Ikväll ska jag äta choklad! Nu när jag knappt har ätit på tre dagar så vill jag ha choklad, oavsett hur min stackars mage mår efter det :)


Trevlig kväll alla djurvänner!

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards