Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 1 juni 2007

Av Denise - 1 juni 2007 17:45

Jaha, idag blev det Juni, och tråkigt väder.


Jag har dock varit riktigt duktig såhär på min lediga dag och varit och handlat. Köpte regnkläder och en ryggsäck på Intersport och grönsaker till marsvinen på Ica. köpte säker nåt mer men det har jag glömt, är seg i huvudet idag.


Jag har även färgat håret (det var på tiden), men det är så tråkigt.


Och tillsist ägnat två timmar åt akvariestädning, det var också verkligen på tiden.


Och nya grannar håller på att flytta in över oss, jag gillar inte att få nya grannar (vi får det ca tre gånger per år) för de är så jobbiga. Vill helst vara utan grannar.


Som sagt så är jag seg och saknar motivation att skriva så här får ni se en bild på dagens slit.

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards