Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 7 juni 2007

Av Denise - 7 juni 2007 16:40

Alla burar är städade, och det är så skönt när masvinen kan vara ute när man städar, det går mycket fortare då :) Dock blev deras utevistelse något kortare idag pga av den otroliga värmen, även i skuggan!

Passade även på att fota burskåpet och uteburarna eftersom jag har börjat med en artikel till nästa MarsvinsMagazinet som har temat burar.

Det går dock lite trögt, men det kommer väl :)


Och Ida, det är bara att fråga på om burskåpet så ska jag försöka svara så gott jag kan :)


Snart ska jag gå ut och sätta mig på framsidan igen, men går in och pausar ibland för att inte smälta bort, puhh vad varmt det är och varmare kommer det väl att bli.

Och jag som bränner mig så lätt i solen har inte alls bränt mig i år och ändå har jag slarvat med solskyddsfaktorn, otroligt! Annas brukar jag bli röd som en kräfta.


Ikväll ska jag och mamma ta en promenad med hunden ner till hamnen och äta mjukglass, det är sommar det!


Hej då sålänge!

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards