Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 18 juni 2007

Av Denise - 18 juni 2007 20:59

Idag har jag varit hos tandläkaren, alltid lika skrämmande, men jag fick lugnande (förstår inte varför de inte har erbjudit det tidigare), och det gick faktiskt bra. Lagade två hål och har nu bara typ fyra kvar (har väl hunnit bli fler tills jag ska dit nästa gång). Jag har nämligen dåligt saliv, och det känns i plånboken...


Eftersom jag var så duktig hos tandis gick jag sedan och shoppade, men hittade inte så mycket, ett par gröna caprijeans och en lila top.


Annars har jag varit seg och lite veck sedan lugnandet, men jag tog ändå tag i burstädningen trots att jag hade tänkt att göra det imorgon.


Jag drömde i natt att Humlan hade rymt in till Aaron (hur det nu kan vara möjligt eftersom Humlan bor högst upp och Aaron längst ner), och Humlan vart med ungar. Konstig dröm, tur att den inte var på riktigt :P


Jag har även skrivit klart anmälan till Väddö, jag är alltid seg med blanketterna eftersom jag inte har koll på regnr osv, utan måste kolla i pärmen, vilket ibland kan vara väldigt ansträngande. ;)

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards