Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 26 juni 2007

Av Denise - 26 juni 2007 12:18

Nu har tiden kommit då det känns som att jag bor på jobbet, från och med igår tills nästa fredag kommer jag att jobba konstant. Och ångesten är lika stor varje gång schemat närmar sig v 3 (jag går på ett fyra veckorsschema).

Men, om 11 dagar går jag på semester! :D Visserligen bara två i veckor.


Grisarna mår bra, alla sitter just nu och äter paprika, gott :) Nykomlingen Paulus verkar fortfarande trivas :)

Dock kommer de inte att kunna vara i hagarna på ett tag nu eftersom de håller på att måla om vårat hus. Så i ca fem veckor kommer vi att bo med alla fönster och dörrar inplastade som i ett växthus :S Hoppas att det inte blir alltför varmt...


Det var allt för den här gången.

Ha det bra i solen alla djurvänner!

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards