Det är detaljerna som gör det.

Alla inlägg den 15 juni 2007

Av Denise - 15 juni 2007 18:48

Nyss hemkommen från jobbet efter ett långpass, och jag är fruktansvärt trött, har inte sovit ordentligt på jag vet inte hur länge och jag går omkring halvdöd av utmattning men kan ändå inte sova på nätterna. Hoppas att det blir bättre till helgen eftersom jag börjar 07, fast iof så får väl grannarna för sig att ha fest eller liknande som vanligt.


Idag när jag körde till jobbet låg en död grävling på 90-väg och jag hade inget annat val än att köra över den igen eftersom jag fick möte. Fy vad läskigt det var, och då var den ändå redan död :/


Marsvinen mår bra, och lilla Paulus är en liten väluppfostrad herre som inte ens har försökt att gnaga i gallret eller liknande, något som mina marsvin alltid gjorde när jag hade gallerburar.


Nedan kommer en bild från nyss, Braveheart och Paulus nosar nyfiket efter varandra.

Presentation


Konsten att göra mycket med lite. Ideér som går att använda om och om igen, med fokus på det enkla, ingenting går till spillo.

Välkommen att följa mig och ta del av detaljerna som skapar ett hem.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards